Tuesday, August 14, 2012

Terima Kasih...

25 Ramadhan


             Di pejabat saya dipenuhi dengan beras,minyak,barang-barang hamper,kuih-muih,senarai penerima bantuan zakat,sedekah,fidyah dan sebagainya.Sumbangan yang disalurkan untuk pihak luar sudah saya tunaikan sebelum 17 Ramadhan lagi.Golongan gelandangan,armalah,faqir miskin semuanya di bereskan awal-awal kerana saya  akan membahagikan khusus bahagiann warga kerja Kompleks Tarbiyyah An Nur selepas 25 Ramadhan.
           Terima kasih diatas kepercayaan sahabat-sahabat yang bermurah hati membantu saya menyalurkan bantuan-bantuan kepada golongan yang memerlukan.Sumbangan yang diterima,tanpa mengira nilai,amat berharga kerana ia lambang amanah dan kepercayaan.
            Hampir 2/3 puasa ini masa saya banyak dihabiskan menyiapkan amanah-amanh di samping tugas rasmi di Kompleks,perniagaan dan menyiapkan persediaan kajian.Saya hampir-hampir kehilangan tenaga,dek mengenang ramai yang masih memerlukan...amanah perlu di lunas.
            Terima kasih kepada sahabat-sahabat.terima kasih kepada semua ahli keluarga.Saya hanya dapat pulang ke Johor Sehari sempena Ramdhan,dan hampir-hampir tidak menolong ibu mertua di rumah.Masa yang terkejar-kejar banyak memakan tenaga dan memerah minda.
                 Semoga Ramdhan menjadi bengkel..dan ia berterusan...
              

No comments:

Post a Comment