Monday, May 14, 2012

..The persona of man,

   Kehidupan saya selama hampir tiga puluh tahun banyak mencorakkan warna pelangi  yang cukup indah.Kadangkala dengan membaca lewat penulisan,kita merasakan betapa syadu dan kesedihan yang di kongsi.Namun kehidupan saya cukup menceriakan.Bekerja seperti orang lain,cuma masa saya lebih fleksibel.Saya juga boleh membuat 3-4 pekerjaan berlainan mengikut minat dan pilihan.Masalah pula,hanya perkara kecil.Saya namakan masalah sebagai peluang.Di setiap masalah yang di berikan, saya di berikan peluang mencambah pemikiran,mencari jalan penyelesaian,mendekati subjek baru.
   Mengenai duit dan kewangan,saya boleh hidup untuk orang lain dan untuk diri sendiri.Kesedihan yang saya kongsi di sini adalah mengenai orang  lain.Saya berjumpa dengan berbagai lapisan insan.Allah memberikan saya kelapangan dalam membentuk halatuju kehidupan.
     Pembaca yang sudi singgah,saya mendoakan anda semua di beri kelapangan rezeki dunia dan akhirat.Semoga penulisan di sebalik blog ini menambah semangat membuat amal dan kebajikan.

No comments:

Post a Comment