Tuesday, February 28, 2012

Akhir Februari.

       Jam sudah menuju keangka 2.54 pagi.Esok seawal 6.35 pagi,saya akan bekerja seperti biasa.Dan seawal 6.15 pagi akan mengejutkan Mishaal ke sekolah.Suami pula akan"terbang" membelah lautan.Tiket hanya di "confirm"pada 12.00 tgh malam.Tiada perancangan awal,kerana begitu payah untuk menyusun jadual.Musafir itu satu lumrah keluarga kami.Melalui perjalanan kehidupan yang sedikit berbeza,membuat kehidupan saya lebih segar.Saya sering menunggu kejutan-kejutan.Jantung saya juga sudah lama stabil dengan segala kemungkinan.
      Februari juga akan berlari ke Mac yang lebih pantas.Dan di waktu ini saya tidak pasti,bila mata ini ingin lelap,kerana hari-hari saya cukup panjang,melebihi 24 jam yang di beri Tuhan.

1 comment:

  1. Salam Yong,

    The next one second pun kita tak tau apa yg akan berlaku, Subhanallah!

    ReplyDelete