Sunday, February 27, 2011

Hidup

-Hampir sepagi saya tidak langsung meninggalkan bilik dipejabat.Ini merupakan perkara yang jarang-jarang berlaku.Pastinya setiap pagi saya sering "kesana "atau ke sini",namun bukan hari ini.Pelan asal untuk cuba makan pada 11 pagi,hanya menjadi mimpi.Tiba-tiba dikejutkan dengan masalah pendaftaran peperiksaan.Akhirnya satu hari yang pendek kembali menjadi skrip yang panjang.Jadual makan teruskan saya lupus.Pendaftaran peperiksaan bukan perkara mainan.Masa depan anak-anak orang lain.Ke pejabat pos,ke kedai disket(JPN masih menggunakan disket ya,,) lantas Ke JPN.Pukul 3,barulah semuanya selesai.

..Beberapa hari lagi saya akan ke Yik perlu menyelesaikan sebahagian lagi cerita yang tak kesudahan ini.Kemudian ke KDN Putrajaya,LHDn Kota BAhru,temujanji KWSP bulan 3,report rasmi Imigresen. dan pelbagai agensi,,

....Bab sekolah ,seperti selalu,program,tugasan ,report,kertas kerja,dana,Masjid,komen,komplen dan seribu satu perkara.Semuanya amat mengujakan.Memberi kehidupan saya penuh pengertian.

---Perniagaan pula,saya tepiskan kesisi dahulu.Rezeki semakin murah,tetapi saya juga kesibukkan untuk merencana program suku tahun kehidupan.Jika dikejar didunia,manakan habis dengan kisah sehari...

No comments:

Post a Comment