Wednesday, April 13, 2011

Allah itu pemilik segalanya

Beberapa hari yg lepas,seorang sahabat berkongsi sesuatu mengenai perjalanan sebuah kehidupan.Setelah berjumpanya,saya memahatkan ketetapan untuk menambah redha ,walau diserang tsunami.Dua hari setelah itu,berita yang ingin dikongsi sahabat berkenaan berlaku secara langsung dalam kehidupan saya.Sebuah lagi coretan ujian untuk hamba tuhan.Allah yang lebih mengetahui.Allah juga menambahkan kelapangan jiwa bagi untuk berdiri.Saya masih berdiri,saya masih saya.Hidup dan mati hanya untuk NYa.Bagi semua pelajar MTAQ,amanah yg saya pegang,saya akan laksanakan sebaik mungkin.Saya komited melahirkan pelajar terbaik untuk dunia dan akhirat.Mehnah,fitnah,hanya rempah ratus.Kepada yang ingin pergi,silakan.Satu hari juga nanti,jangan anda di Tinggalkan tuhan.

No comments:

Post a Comment