Tuesday, September 13, 2011

khuda hafidz

Alhamdulilah hari ini saya melihat anak-anak didik kesayangan menduduki UPSR.Satu kelegaan apabila satu lagi tugas dapat di selesaikan. Bulan September bermaksud:-

1.Saya sudah merangka perbelanjaan dan Pendapatan sekolah bagi 2012
2.Saya sudah siap merangka pengiklanan,pengambilan Murid-murid dan Pelajar Baru
3.Saya sudah menyiapkan blueprint 2012-2015
4.Saya sudah menyiapkan program /belanjawan bagi Kompleks
5.Saya sudah menyiapkan perancangan Dua sekolah baru untuk sesi 2012
6.Saya sudah bersedia bagi perancangan menghantar pelajar ke luar negara Mekah,Turki dan Syria
7.Saya sudah bersedia dengan rancangan kerja,mengembangkan perniagaan bagi Salina's Resources
8.Saya dalam usaha menambah peluang perniagaan
9.Saya dalam usaha menambah amal sadaqah ,waqf
10.Saya menambah persediaan untuk mati


dan bagi suami saya,jadual ,lawatan,bussiness trip,kerja-kerja amal pasti akan berganda.

Ya ALlah limpahi hambaMu dengan kesihatan yang baik,agar dapat pula kami gandakan amalan kami.Agar dapat kami bantu pula org lain..AMeen.

No comments:

Post a Comment