Sunday, December 2, 2012

Saya sudah jatuh Hati....Lone Pine Penang

   Suami dan saya kerapkali mengambil hotel sebagai penginapan dikala berjalan atau urusan yang melibatkan kerja-kerja luar.JIka suami,beliau saya menggilai G-Tower ,sebuah hotel  ditengah-tengah bandar Kuala Lumpur.Saya pula,sehingga hari ini,tiada butiran hotel kegemaran.Semuanya kelihatan sama.Namun menetap di Lone Pine Penang,banyak merubah persepsi saya mengenai hotel .


Ruang Tamu berasingan


Taman kecil berhadapan dengan bilik yang sangat cantik,hijau dan segar.

Didepan taman yang menghijau pula,laut yang terbentang luas.Hanya 3 minit dari bilik.

Kawasan persekitaran hotel yang banyak pokok-pokok tua yang terjaga.


Ruang yang sangat luas

Bilik yang tidak berkarpet.
Ruang rehat yang selesa

Beranda yang banyak tingkap dan klasik


No comments:

Post a Comment