Sunday, September 19, 2010

PeJabattt

Ditempat kerja saya mempunyai dua pejabat.Namun kedua-duanya jarang dijadikan sebagai "pejabat".Saya bekerja dalam santai,namun semua staff "amat memahami pekikan manja"sekiranya ada kerja-kerja bersifat "urgent"atau masih tak siap-siap.Jika diberi pilihan,saya mmg tidak minat untuk duduk didalam pejabat.Namun,dek kerana temujanji yang pelbagai,kadangkala saya perlu menskemakan diri.Dalam memenuhi protokol kerja,saya sering tersenyum sendirian.Pening dengan gelagat manusia.Kadangkala dari 8.00 pagi sehingga 2 ptg,saya melalui pelbagai fasa mengenal bermacam ragam manusia.Kadangkala terbit rasa letih,tapi itu semua tanggungjawab.Moralnya,ada beberapa perkara,mungkin baik untuk kita,walaupun kita tidak menyukainya.Ramai beranggapan saya teramat tegas,seperti suami saya ituuuu:)percayalah sangkaan itu agak meleset,walaupun tak lah melesett sepenuhnyaaa....Hanya perlu mdenerangkan dgn jelas...itu sahaja polisi saya....tak perlu gusar...:)

No comments:

Post a Comment