Saturday, July 3, 2010

Sensitiviti

Saya tidak boleh mendengar radio.ini adalah fakta.HeHe.Sebenarnya,saya mudah dilanda sakit kepala yang teramat dengan apa jua bunyi-bunyian.termasuk radio dan tv.Semasa zaman kecil,saya menjadi cukup tertekan dengan lagu-lagu yang dinyanyikan di corong radio.Apabila saya mendirikan rumahtangga,kami tidak memasang radio dirumah.Hanya di kereta,itupun untuk kadar masa yang sekejap.Saya boleh mendengar lagu,tetapi bukan semua jenis lagu.dalam sepuluh tahun ini,saya banyak mendengar lagu-lagu arab.Koleksi juga agak terhad.Yang terbaru saya meminati muzik dari turki.tabiat menonton televisyen juga lama saya tinggalkan.Kepekaan saya terhadap bunyi-bunyian menyebabkan saya tidak suka berada di tempat yang dilanda hiruk -pikuk.Saya juga tidak suka radio,kerana saya payah untuk melupakan apa jua perkara yang dimasukkkan ke dalam minda.

No comments:

Post a Comment