Saturday, June 26, 2010

Apa yang di buat bila berjalan--jalannnnn



Ramai antara kita suka mengabdikan gambar sebagai satu cara merakam kenangan.Saya pula tidak minat mengambil gambar ,video atau sebagainya.(Saya cuma suka "ambil"koleksi yg dirakam oleh suami :) ).Sedari kecil saya amat meminati seni,visual dan sebagainya,cuma bukan dalam bentuk dokumentari kamera.Kamera ialah imej pantulan yang tidak menarik minat.Saya memilih merakam 100% kenangan dalam bentuk memori separa sedar.Saya suka mengingati setiap detail dan perincian dalam memori yang boleh dikeluarkan apabila saya menjejak ke tempat yg sama.Mekah tempat yang amat mendamaikan.Cukup hanya saya mengingati "rasa " apabila menjejak kaki kesana.Turki negara yang penuh teka teki.Banyak persoalan yang berlegar-legar..Pasti saya ingin kesana semula.Madinah bumi pernuh keberkatan.Singapura,,,hehe,agak membosankan.Apa yang saya beli?Sama seperti disana,kemana jua kaki melangkah:buku pasti menjadi senarai utama.Memang banyak perkara menarik ditempat org,cuma hati saya payah
'disentuh';ditambah pula duit byk habis membeli buku.

No comments:

Post a Comment